måndag 21 mars 2011

Långt uppehåll....

Ja nu har det varit tyst här ett bra tag, men jag hoppas på att komma igång igen

Våran nya lilla familjemedlem har äntligen kommit till oss. 12 februari föddes lilla Isabelle, 2965g och 49cm. Hon har total högersidig Läpp-käk-gomspalt (som vi visste om) men är så fin ändå våran lilla prinsessa. Vincent är världens stoltaste storebror!
Ja nu hoppas jag på att jag ska komma igång med att sy igen och jag tar gärna emot beställningar, stora som små!
Denhär lilla snigeln ovan sydde jag igår..
Nu ska jag utnyttja tiden medans Vincent är på dagis och Isabelle sover till att sätta mig i syhörnan en stund och försöka få något gjort!

1 kommentar:

  1. Grattis till prinsessan! Förstår att storebror är stolt. Roligt att se att du är tillbaka! Trevlig helg!

    SvaraRadera