onsdag 11 maj 2011

Hemmafixande

Fula ramar som jag har fyndat på Vinden (second hand i Alingsås)

Efter första sprayningen ser de ut såhär.. Får se sen när de
torkat om det behöver göras igen
Tanken är att vi ska göra en stor fotovägg över soffan i vardagsrummet. Hela rummet går i Svart, grönt och vitt.. Detta var andra omgången ramar som jag sprayat. Tänkte ta och åka förbi vinden nu på lördag också. Hade gärna gjort det idag men det är så himla långt att gå
(promenerade dit med barnen i syskonvagnen nu i lördags, det tog "bara" 1h och 20min,
å sen skulle man ju hem också)
Men jag gjorde många fynd. Bland annat garner, en liten assiett i Shabby chic stil, 2 koppar med fat (till ett kommande projekt) och så dessa ramar. Jag ångrar att jag inte köpte några av de kakburkar som fanns. Hade jag inte promenerat dit så hade jag köpt en lite mindre bokhylla också, som jag hade velat göra om lite och ha i sonens rum. Får hålla tummarna för att den finns kvar på lördag, men det är ju tveksamt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar