lördag 23 april 2011

"Operation Smile"-nallar och en snigel

Dessa nallar är en del av den pågående "beställningsomgången".
Har bara sisådär 10 stycken kvar att sy innan jag blir klar med den
Dessa nallar är till salu. 1 nalle kostar 80kr INKL. 50kr går till Operation smile
Vit- SÅLD
Blå med vita stjärnor - SÅLD
Denna söta snigel är till salu för 170kr INKL.

Ja nu har jag lagt upp lite bilder på vad jag sysslat med de senaste dagarna.. Nu har jag bara drygt 10 nallar kvar. I syhörnan ligger det en hel del projekt och väntar på mig, bla. 2 sniglar och 4 änglar. 3 av änglarna måste vara klara till mitten på nästa vecka så att de ska kunna skickas tillsammans med en giraff, en snigel och 3 nallar till sitt nya hem.

GLAD PÅSK alla!! Ikväll ska jag sitta i solen på uteplatsen och njuta. Vi ska få gäster, så vi tar och grillar =)

1 kommentar:

  1. Flott framtak hjá þér Helga! Mig langar að panta 2 bangsa hjá þér :-) Hvernig gerir maður það? Knús Karen frænka

    SvaraRadera