söndag 10 april 2011

Operation smile nallarna


I förra inlägget skrev jag och berättade lite om min insamling till "operation smile". Här kommer en bild på ett gäng som nu är redo att flytta.. Jag inväntar bara små lappar som ska få följa med varje nalle med lite fakta om insamlingen och organisationen... Vill du beställa en egen så maila mig (info finns i förra inlägget)... Nu har jag bara ett 20tal till som ska sys i veckan (+ en stor beställning som jag inte hunnit klart med som ska skickas 20nde).. Det är ju tur att man är mammaledig och att store killen går på dagis några timmar om dagen! =)

4 kommentarer:

  1. Jag har mailat!! 2 stora och 4 små! Dessutom lade jag upp en länk hit och en uppmaning till dem som läser min blogg att köpa! :D

    SvaraRadera
  2. Hej Helga!
    Jag har kollat in dina fina nallar. En kompis till mig var medlem i hempysselgruppen på fb och skrev till mig om dina nallar!

    Jag blir så glad när jag ser vilket fint initiativ du tar. Vi vill absolut köpa en nalle såklart!:)

    SvaraRadera
  3. Sofia: Du kan väl maila mig på icebabe_89@hotmail.com så kan vi komma överens om hur du vill ha nallen :)

    Tack till er båda för erat stöd!!

    SvaraRadera
  4. Hej Helga! Jag är helt imponerad av dina nallar och ditt engagemang!!! Jag vill jättegärna beställa två nallar till mig privat. Det är verkligen perfekta presenter till kompisarnas nytillskott.

    Fantastiskt att du tagit initiativet till det här! Stort tack från oss alla på Operation Smile!
    Malin Forsgren, generalsekreterare, Operation Smile Sverige
    (mail: malin.forsgren@operationsmile.org)

    SvaraRadera