lördag 9 april 2011

Operation smile


Nu har jag börjat sy nallar för att stödja "operation smile". Gå in på deras hemsida http://www.operationsmile.se/ för mer info om organisationen

Som ni förstår så är det lilla Isabelle som inspirerat mig till dethär...

En stor nalle (ca 23 cm) kostar 80kr INKL frakt, 50kr går då till "Operation smile".

En liten nalle kostar 60kr INKL frakt, 35kr går då till "Operation smile".

Mitt första mål är att komma upp i 2400kr, vilket täcker en hel operation för ett barn men jag hoppas på att kunna samla in hela 4250 kr som räcker till ett helt operationsbord där 5 barn per dag kan opereras!!

Tanken är sen att jag ska ha dethär som en "stående" insamling där man alltid ska kunna beställa just dessa nallar för att bidra!

Det är helt fantastiskt hur många människor som velat bidra hitills!


Bilder på nallarna kommer när den första beställningsomgången blir klar (räknar med att det blir imorgon, ska bara sy på ansikten på alla först).


Vill du beställa en nalle? Maila mig på icebabe_89@hotmail.com eller skriv en kommentar under detta inlägg med mailadress så hör jag av mig!!

1 kommentar:

  1. Har tipsat lite :D Och hoppas på att jag bidrar med i alla fall någon mer beställning!

    http://www.sofis.se/2011/04/09/operation-smile/

    PS. Jättefina saker du syr, blev helt kär i giraffen!!

    SvaraRadera